3 Lip Brak komentarzy admin Nubis , , ,

Każdy właściciel firmy wie, że żeby jego działalność dobrze prosperowała, niezbędne jest właściwe wyposażenie biura oraz pracowników w akcesoria, które mają za zadanie ułatwić im codzienne wykonywanie służbowych obowiązków. Nie bez znaczenia jest oczywiście branża, w jakiej się pracuje, bo w niektórych wręcz konieczny jest stały kontakt z klientem. Takie założenie jest możliwe do spełnienia, jeśli skorzysta się z propozycji instytucji, które załatwiają dla pracowników niezbędne produkty mające ułatwić im pracę. Na pewno w każdej firmie powinny znaleźć się auta służbowe, z których mogą skorzystać pracownicy, żeby nie musieć eksploatować własnego samochodu. Na pewno przyda się również smartfon z nielimitowanymi rozmowami, zwłaszcza jeśli pracuje się w branży, która wymaga od pracownika wykonania codziennie niezliczonej ilości połączeń telefonicznych. Na pewno rozmowy te nie powinny odbywać się na koszt pracownika, bo późniejsze ich rozliczenie może okazać się kłopotliwe, a w niektórych przypadkach wręcz niewykonalne, co jest więcej niż zrozumiałe i nie trzeba nikogo przekonywać do tej teorii.

Jeśli właściciel firmy nie ma środków finansowych lub je ma, ale nie chce przepłacać i wydawać więcej pieniędzy niż to faktycznie konieczne, to powinien zapoznać się z dostępnymi ofertami. Może się okazać, że specjalnie dla niego zostanie przygotowana oferta promocyjna, co w praktyce oznacza, że jeśli jest stałym klientem jakiejś telefonii komórkowej, to może liczyć na atrakcyjne rabaty i szczególne warunki umowy. Nie mogą na nie liczyć osoby, które nie były nigdy związane z daną instytucją, chociaż i la nic zostały przygotowane zapewne ciekawe oferty, żeby zachęcić ich do skorzystania z usług danej firmy i na związanie się z nią kilkuletnią umową, której warunków należy dotrzymywać, żeby nie narazić się na dodatkowe koszty, a tym samym na płacenie wszelkiego rodzaju kar umownych, o których może być mowa w poszczególnych jej paragrafach.

Każdy pracownik, który otrzymuje telefon służbowy, jest za niego odpowiedzialny. To, że jest on w jego posiadaniu, zostaje także potwierdzone stosownym zobowiązaniem. W wielu przypadkach, jeśli zaistnieje jakaś szkoda, to jest dochodzone do tego, czy urządzenie zostało zgubione lub popsute z winy pracownika, czy też nie. W tym pierwszym przypadku często tak bywa, ale nie zawsze, co jest też pewne. W każdym razie, gdy coś nie jest własnością danej osoby, to szczególnie powinno się o to dbać, ale w praktyce bywa oczywiście różnie. Wszyscy właściciele firm, którzy planują zakup akcesoriów do swojej firmy, a także urządzeń dla pracowników, na pewno powinni zastanowić się nad tym, jaką ofertę wybiorą, bo od tego zależne będą przyszłe koszty, jakie przyjdzie im z tego tytułu ponosić. Dlatego też nie warto się spieszyć, ale dokładnie rozważyć swoją decyzję, żeby później nie żałować, że podjęło się złą decyzję, a powinno się wybrać jednak inną, bardziej interesującą ofertę, ale się tego nie zrobiło. Każdy musi dokładnie wszystko rozważyć.